Sjung om studentens lyckliga dar!

Idag har vi på Scrapptorget studenten i fokus. En härlig blandning av studentkort finns HÄR som inspiration. Jag gjorde två kort av en liten bit studentpapper som fanns kvar i mina gömmor från ifjol. Korten är något mindre i storlek, 10*12,5 cm, eftersom jag inte hade så mycket papper kvar. Först ut är mitt studentkort till en tjej. Eftersom papperet innehåller texten ”sjung om studentens lyckliga dar” har jag valt att inte använda någon textstämpel.


Mitt andra studentkort är till en kille och som ni märker är det liksom ”same, same but different”!  Förutom stämpelmotivet är det enbart den stansade kanten som skiljer dem åt.

Kommentarer

  1. Fabulous card Malin...great two images used on both cards..x

    SvaraRadera
  2. Åh så fina kort!! :D Älskar pappret under, har du stämplat själv eller var det så? Vad fint du färglagt också ;) KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Papperet är köpt och det kommer från Reprint. Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning