Ett till chokladkort

Det var så roligt att göra den här varianten på chokladkort så jag har gjort ett till. Även denna gång har jag använt stämpelmotiv från Bildmålarna.


På kortets insida har jag gjort en ficka med en tag där hälsning kan skrivas. Denna gång fick det bli en Marabou schweizernöt i chokladfickan...


På kortets baksida har jag använt min handgjort av stämpel med Mimosa inmaskat i mitten...


Med det här kortet deltar jag i följande utmaningar:

Crafty Ribbons Challenge: #46 anything goes with ribbon
 The Cutie Pie Challenge Blog: #45 3, 2, 1 recipe (1 stamp, 2 pattern papers, 3 embellishment (flowers, charm, ribbon)).

Creative Card Crew: #37 punhes/dies
...De Creatieve Zebra...: #21 Gebruik de kleuren roze en groen (use the colour pink and green)
Creative Inspirations: #216 Anything goes

Kommentarer

  1. I find it beautiful Malin, what will the recipient happy with it !

    SvaraRadera
  2. ooooh yummy! This is so pretty!

    thank you for joining in with the cutie pies xx

    SvaraRadera
  3. Just adorable. Very "sweet."

    Thanks for joining our dies and punch challenge at Creative Card Crew.

    Mari

    SvaraRadera
  4. Mmm yummy creation.
    Thanks for joining us at crafty ribbons
    Hugs Kelly

    SvaraRadera
  5. Love the way you do this one in particular Malin, very scrumptious...love annie

    SvaraRadera
  6. This is so lovely - beautifully coloured and decorated and such a great idea for a gift.

    Thanks for joining us at the Cutie Pie Challenge.

    Helen x

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning