Grattis till studenten

Tiden går fort just nu och innan man vet ordet av det är det dags för studenten. Jag har fått beställningar på studentkort, så jag har hunnit göra ett par stycken redan. Idag ska ni få se ett kort där jag har använt "student - tjej" från Stämpelkällan, ett motiv som för närvarande är slut i webshopen.


På kortets insida har jag stämplat "ett stort grattis till studenten". Även den är tyvärr slut i webshopen, men ni hittar andra texter HÄR!


På kortets baksida har jag för ovanlighetens skull använt ett stämpelmotiv, nämligen "studentmössa på böcker".


Nu hoppas jag att ni fått lite inspiration att själva börja skapa era studentkort.

Kommentarer

  1. This I find again a very nice and fun card Malin, well done!

    SvaraRadera
  2. Wow great card Malin.
    A lovely stamp.
    Hugs,
    Carla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning