Maskat stämpelmotiv

Idag har jag färglagt ett motiv som jag maskade ihop i helgen. Visade nämligen hur detta går till på träffen som jag var på. Idag åkte mina promarkers fram och jag knåpade ihop det här kortet...Det jag älskar med att maska stämpelmotiv är att det är så föränderligt. När jag dessutom får leka med favoriter från Bildmålarna, så går maskningen som en dans!


Med det här kortet deltar jag i följande utmaningar:

Papertake Weekly Challenge: sketch #78, free for all
Creative Card Crew: #35 Bling
The Cutie Pie Challenge Blog: #43 Lots of layers
Whimsy Stamps Challenge Blog: #58 Pretty in pink
Natalie and Amy: #9 Things with wings

Kommentarer

  1. Really cute, love the image & the layout!

    Thank you for sharing with us at Natalie & Amy's this month, good luck! Hugs Shell xx

    SvaraRadera
  2. Such lovely paper and terrific coloring on that sweet image.

    Thanks for joining our bling challenge at Creative Card Crew.

    Mari

    SvaraRadera
  3. This is beautiful Malin, I have much admiration how you have coloured this cute digi!

    SvaraRadera
  4. Very pretty card, love the two images you've masked together. Thanks for playing along this month at Natalie & Amy's.
    hugs
    Donna xx

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning