My precious doughter

Hejsan!
I helgen hade jag besök av en pysselvän och hon hade sett ett sådant fint kort hon ville lifta. Jag valde att göra samma kortvikning som henne. Det är kul att variera sig i sitt kortskapande även om jag inte gör det så ofta.
Till det här kortet har jag använt vit cardstock och mönstrade papper från Pion Designs serie My Precious Doughter. Jag har dekorerat kortet med rosor, rosknoppar och utklippta fjärilar. Även dem är utklippt från samma serie. Rosornas blad har jag stansat ut och färgat gröna med distress ink forest moss. 

Daughter1
Daughter2
Daughter3
Daughter4
Daughter5

Ha en underbar dag!

Kommentarer

  1. Beautiful !!!!! I love how you have used all the elements and added the additional butterflies and roses. Just stunning!
    Cuddles Jay xxx

    SvaraRadera
  2. Åh, vilket fint kort du pysslat ihop:) Ser ut att kräva mycket tålamod.
    Verkligen toppenfint!!!
    Kram och ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Det blev helt underbart, du är så bra på det här 😉

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning