Carpe Diem

Hejsan!
På en av de senaste scrapträffarna jag var på gjorde jag en av utmaningarna,att skapa till  CSI utmaning #158. Jag gjorde ett kort trots att utmaningen egentligen handlar om layouter. Jag kommer därför inte att lämna in mitt bidrag till utmaningen på deras hemsida. 

Jag har skapat i vit, svart, grön och kraft cardstock. Dekorerade med naturtråd, rosor samt en ugglecharm. Fågelstämpeln är alldeles underbar, men har ingen aning om dess märke. Köpte den i en loppislåda. Om någon vet, tar jag tacksam emot den informationen. Avslutade med att skriva ut tecten med min dymo.

Carpe diem

Ha en underbar dag!

Kommentarer

  1. Hej hopp Malin,

    Underbar design du har där, den är varm och ger en stor vår känsla.
    Och självklart så är Carpe Diem något att leva efter. All around ett helt underbart kort du har skapat!

    VI hoppas att din Dymo kommer få vara med på flera av dina projekt och att du har det roligt när du använder dig av den! :)

    Med varma hälsningar,
    Jesper K
    DYMOSupport

    SvaraRadera
  2. Järnspikar, vilket snyggt kort du gjort!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning