Hjärtliga gratulationer

Hejsan!
Förra helgen då jag var på scrapträff i Avesta fick jag en utmaning av en scrapvän. Hon föreslog att jag skulle delta i Hobbyworlds mars månadsutmaning. Det var nu länge sedan jag deltog i en utmaning med skissen tilltalade mig.

Jag valde att göra ett gratulationskort med en av Bildmålarnas söta Tossa-stämplar. Texten är en del av en textstämpel från Vilda Stamp. 


På kortets insida har jag stämplat motivet, men valt att inte färglägga det. 


På kortets baksida har jag maskat in motivet i min personliga stämpel.


Tack Jeanette, för inspirationen skissen gav mig. 

Kommentarer

  1. Vilket jättefint kort du gjort!
    Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

    Helén

    SvaraRadera
  2. Tack själv, Malin, för ditt superfina bidrag till marsutmaningen hos Hobbyworld!! Jag är jätteglad att min skiss inspirerade!

    Kram,
    Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  3. Mycket snygg tolkning av skissen! :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning