Just me No.8

Hejsan!
Idag är det min bloggdag hos Nettans Scrapbooking 4 you och jag bryter mitt mönster och skapar med något annat än vit cardstock, nämligen vanilla. Jag har även ett cardstock i blå ton. De mönstrade papper kommer från Pion Designs serie Paris Flea MArket. Jag har använt blue lace och blue fabric. Runt alla kanterna har jag distressat med distress ink weathered wood. Stämpelmotivet kommer från Bildmålarna och heter Just me No.8. Blommorna har jag plockat från min egna lilla trädgård. 

Somrigt i blått

På kortets baksida har jag också använt papper och utstansade detaljer så det ska matcha framsidan. Stämpelmotivet har jag maskat in i min personliga stämpel.

 Somrigt i blått baksida

Ha en bra dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning