Cheery Lynn Desig Team Call

Hejsan!
I helgen har jag varit på pysselträff med en gäng glada tjejer. Jag gjorde två kort färdiga och påbörjade tre andra kort. De som är färdiga tänkte jag visa er nu.

Det första kortet har jag skapat med papper från Maja Designs serie Coffee in the arbour.  Bilden med den härligt läskande saften, är även den från Maja Design. Jag har använt några olika dies, en från Spellbinders och resterande från Cheery Lynn. De dies jag har använt är Lace Corner Deco C, French Pastry Doliy, Tea Rose Small, samt Olive Branches.


Närbild på blommorna...


Till det andra kortet har jag använt mönstrade papper från Bildmålarna, cute collection. Textstämpeln är även den från Bildmålarna. Jag har dies från Spellbinder och Cheery Lynn. De dies jag har använt från Cheery Lynn är Lace Corner Deco I, French Pastry Doliy, Tea Rose Small, Gardenia Small samt Ivy Strip.


Jag älskar att använda utstansade detaljer från dies när jag skapar mina kort, så när jag såg att Cheery Lynn sökte nya desig team medlemmar passar jag på att söka mig till dem. Det vore en ära att få skapa för dem.

Kommentarer

  1. Jättefina kort båda två i ljuva och fina färger!
    Vilka härliga blomsterarrangemang!
    Kram och ha en fin vecka!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning