Project of the week

Den här veckans projekt hos Stämpelkällan har varit att göra hjärtkorgar. Det finns många olika modeller, så det ska bli skoj att se vad mina DT kollegor har valt för modell. Mallen till hjärtkorgen hittar ni HÄR och den är inte alls svår att göra. Jag har använt stämpelmotivet "pepparkaksflickor".



På korgens andra sida har jag embossat "xmas - gran -swirls o stjärnor" på det mönstrade papperet. Jag har även använt "katt i luvan" som jag satt på 3D-kuddar framför granen.


Kika gärna in i Stämpelkällans blogg och se vad de andra tjejerna har gjort för hjärtkorgar.

Kommentarer

  1. Vilken urgullig liten korg! :)
    Skrivit ut mallen och lagt i to-do-högen.. ;) Tack! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning