Julkortsutmaning #6

Jag hänger fortfarande med i Scrapbutikens julkortsutmaning. Denna gång gäller det att skapa ett julkort i vitt. Det enda som inte behöver vara vitt på kortet är eventuell text, i övrigt så ska papper och dekorationer vara vita.


Jag har embossat ängel i vitt på vitt. Jag har använt vit spets, stansat ut vita snöflingor och använt vita pärlor i snöflingornas mitt. Jag stansade även bård med MS hjärtpunch. Vita thickers använde jag till texten. Jag tycker verkligen inte om att fotografera just nu. Ser ni att spetsen ser skitig ut till vänster? Pärlorna har också fått en mörkare nyans men de är vita

Kommentarer

  1. Jag håller med dig, det är supersvårt att fota just nu och en sån här utmaning med endast vitt gör det inte enklare vill jag lova.

    Gillar ditt kort massor. Så coolt det blev med vitt emobossat på det vita. Trodde nog inte att det skulle synas så mycket men det blev ju jättefint.

    Kul att du hänger på våra utmaningar! Heja heja!

    Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortstumaning,

    kram Helene

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning