Julkortsutmaning #8

Tre gubbar, tre gubbar från pepparkakeland...blev valet denna vecka då jag skulle göra Scrapbutikens julkortsutmaning #8, som innebär att skapa ett julkort med craft cardstock på kortets framsida. Jag fick leta djupt bland mina högar för att hitta lite spillpapper av craft. Beställde faktiskt till träffen jag va på under helgen, men oturligt nog hade butiken slut...


Valde att göra kortet riktigt clean and simple. Tänkte först stämpla direkt på kortstommen men ändrade mig, eftersom jag ville lyfta fram motivet lite.

Kommentarer

  1. Wow så snyggt. Vad det passade bra med den stämpeln till och så coolt det blev med det vita du målat. Snyggt med den vita kanten till.

    Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning.

    Kram Helene

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning