Mini star book

För en tid sedan hittade jag en tutorial på en mini star book. En väldigt enkel beskrivning som är lätt att förstå. Jag har alltid velat göra en stjärnbok och jag har en liten förkärlek till små minialbum. Därför kunde jag liksom inte låta bli att knåpa ihop en egen stjärnbok. På bokens framsida har jag använt den övre delen av "äppelblom". Det rymdes inte mer...

När man öppnat upp boken och knutit ihop den ser den ut så här...
Rakt igenom stjärnboken har jag satt ett litet fotografi på vänster sida och på höger sida har jag använt stämpeln "tag med swirlar". Eftersom tagen är större än min stjärnbok har jag tejpat över den del av stämpeln jag inte vill ha med innan jag använt stämpelfärg. Jag ville ha ett antal rader att skriva journaling på, samt få med den fina swirlen i nederkant.

De stämplar jag har använt finns hos Stämpelkällan.

Kommentarer

  1. Häftig stjärnbok roligt med lite nya vikningar.
    Kram Ulla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning