Lego

Denna vecka hos En liten butik har de skissvecka, vilket innebär att teamet tolkar samma skiss...Det är fantastiskt roligt att se hur de tolkar skissen. Alla har gjort fina layouter där de alla hittat något som sticker ut. Jag vet inte riktigt vilken tolkning som jag tycker är bäst, men den layout som faller mig mest i smaken är den layout som Linaliten har gjort. Den skiss de har tolkat ser ut så här....
Jag har också gjort en tolkning av skissen och min layout blev så här...
Jag har vridit på skissen. Pilar och jag kommer inte riktigt överens, så jag har bytt ut pilarna mot vimplar. Hexagonerna har jag bytt ut mot knappar, men i övrigt har jag följt skissen slaviskt. Lite förvånad är jag dock, för jag brukar inte följa en skiss så slaviskt som jag gjort denna gång!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning