Morsdagskort

Oj, vad tiden går fort. Det känns som det var igår jag fick veta att jag skulle få gästa Stämpelkällan under tre månader. Den tiden är nu förbi! Men jösses så skoj! Idag tänkte jag visa er mitt  morsdagskort som jag gjort till min mamma. Vet ni! Ni får se kortet före min mamma...hon hade nämligen inte tid att fira morsdag i söndags. Så vi ska fira morsdag på lördag. Men huvudsaken är att mamma blir uppvaktad, eller hur?
På kortets framsida har jag använt textstämpeln Till min älskade mamma.
På kortets insida har jag använt stämpeln den stora cirkeln med swirlram. Där inuti ska jag skriva min hälsning till mamma.

Kommentarer

  1. Jättefint kort!!
    Underbara papper och jättefina stämplar.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning