Lika, men ändå olika

Onsdag innebär som vanligt att jag bloggar hos Stämpelkällan. Idag tänkte jag visa er två kort som är lika, men ändå olika...Jag har använt mig av stämpelmotivet äppelblom på båda korten. Det första kortet går i grönt...

...och jag har även använt samma stämpelmotiv på insidan! På vänster sida finns en liten ficka där t ex pengar eller ett presentkort kan stoppas ner.


Det andra kortet går åt det rosa och bruna hållet...men har samma upplägg som det första kortet. Största skillnaden är att jag har figurklippt den fina kvisten med äppelblom.

På insidan av detta kort har jag återigen stämplat äppelblom och gjort en liten ficka för t ex pengar eller presentkort.

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer

  1. Hej jätte fina kort var för sig det som är roligt med scrappbookning att man kan kombinera hur mycket man vill och få till så olika kort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning