Liten pojke på gren

Bildmålarna släppte nya stämplar i måndags och jag har redan visat ett kort med en av de nya stämplarna jag köpte och nu ska ni få se ett kort med den andra stämpeln jag köpte. Jag föll för den söta SBV - little boy direkt när jag såg honom. Visst är han fin?


Jag har skapat kortet till Månadens utmaning och denna månad är det en bingoutmaning. Jag valde den översta raden: bling, minst två foton/motiv, ritat/doodlat och blommor. Jag har använt tre olika stämpelmotiv från Bildmålarna. Ritade en raksöm runt den vita ovalen. Blingen hittar ni i blommorna och i två av hörnen.

Kommentarer

  1. I love the colours on this one, and the background paper is gorgeous!
    Cheers,
    Beccy

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning