Vi släcker ljuset...

Under en timme i slutet på mars släcker miljontals människor världen över ljuset för att uppmärksamma Earth Hour. Skrotbokens inspiratörutmaning gick ut på att använda sig av två pilar/visare, en kort och en lång, på sitt alster. Jag gjorde ett kort där jag uppmanar oss att komma ihåg att deltaga i Earth Hour genom att ställa klockan på kortet på 20.30.
I år sker Earth Hour 31 mars, klockan 20:30, då vi släcker ljuset under en timme. Själv släckte jag ljuset under i stort sett hela dagen, eftersom jag inte var hemma...Flickan som kramar jorden är en målarbild som ni hittar här tillsammans med andra målarbilder med samma tema. Vill ni se fler inspirationsbidrag så kila in här!

Jag har också glädjen att berätta att jag blivit erbjuden att fortsätta som inspiratös hos Skrotboken, så ni kommer att se mer av mig där i fortsättningen :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning