Alva Color

Idag gästar jag Nettans Scrapbooking 4 you igen. Ni har väl inte missat nyheterna från Bildmålarna som Nettan har tagit hem. Den nya Alva-kollektionen är helt fantastisk och så roliga att färglägga. Den Alva jag har använt heter Alva Color. Först såg jag inte att hon hade en pensel i håret. Jag trodde det var en hårslinga eftersom den smälte in i håret så bra. De mönstrade papperen kommer från Bildmålarnas paper pad Soft Collection. Fjärilarna är utstansade med Martha Stewarts 3-in-1 classic butterfly punch. Jag har använt rosor och bladen jag använt kommer från egna gömmor. De stämplade tagsen kommer från Bildmålarna och är ett litet set om sex tags, varav en är tom så man kan stämpla dit en egen text.

Alva Color

Jag hoppas ni får en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning