Scrapbutikens julkortsutmaning nr 3

Idag har jag gjort ett lite annorlunda julkort, nämligen en julkortstag. Jag har gjort en tag som är öppningsbar som ett julkort.


På kortets insida finns samma stämpelmotiv, men även en jultext och en julhälsning...Samtliga stämplar kommer från Bildmålarna.


På kortets baksida har jag maskat in motivet i min personliga stämpel...motivet följer med som en röd tråd genom kortet :)


Med det här kortet deltar jag i följande utmaningar:

Bildmålarnas augusti utmaning: Att göra en valfri tag
Scrapbutiken julkortsutmaning nr 3: Djur

Kommentarer

  1. Den här vikningen gillar jag, snyggt julkort

    SvaraRadera
  2. Wow, vilket roligt julkort. Älskar vikningen. Hoppas det är ok om jag testar detta någon gång?

    Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning - djur! Lycka till!
    Kram Helene

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning