Minialbum

I somras var jag, min syster och hennes dotter ner till Malung och jag har gjort ett litet minialbum från vår resa. På albumets framsida har jag använt stämpeln "cirkel med swirlram, stor".Stämplarna jag har använt i detta minialbum kommer från Stämpelkällan.
Vad är en resa utan fika på vägen? SÅ vi gör en farfar! Nämligen, vi fikar i Skrike!
Vav är väl en resa utan punktering? På maken i Orsa, händer det som ingen vill ska hända!! Jag har använt stämpeln "bubbla" och valde för ovanlighetens skull att skriva en ganska lång journaling för att vara mig.
Grönlandsparken i Malung bjöd på en rad olika aktiviteter...Min journaling har jag skrivit på "tag med swirlar".
Självklart så dansade jag en del och syrrans flicka fotade en del under danskvällarna...
Resan bästa inköp! Ett par glasögon. Ja, om en tioåring får bestämma :)

Kommentarer

  1. Fint minialbum, kul minne att ha kvar efter oförglömmlig resa....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning