Annorlunda kortform

Förra veckan när ni fick en guidad tur hemma i mitt scraprum hade jag två projekt på gång. Det ena var en layout som jag tänkte visa er senare i veckan. Det andra var ett stämpelmotiv, från Stämpelkällan. som jag hade färglagt och det var till ett kort med annorlunda kortform...


Till det här kortet har jag använt Pelargon, som tidigare funnits som digi freebie. Den finns tillgänglig i webshopen som "pelargon, liten" och "pelargon, stor". Inuti kortet har jag stämplat "grattis".


Med det här kortet deltar jag i Charisma Cardz utmaning #36, shaped cards.

Kommentarer

  1. Beautiful card. Everything in simplicity. Fabulous work of colours on your image. Congratulations !

    Thanks for joining us at Charisma Cardz this week and good luck !

    Hugs from France.
    Catherine.

    SvaraRadera
  2. Lovely card, great shape! Thanks for joining us at Charisma Cardz.
    Joanne x

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning