Dagens skämt!

I höstas när jag skulle iväg med bilen möttes jag av FELPARKERAD med stora bokstäver bakom bilen. Efter ett års tid med samma parkeringsplats blev jag mycket förvånad. Var det ett skämt? Eller hade Bostaden hyrt min parkeringsplats till en annan hyresgäst?
Jag hittade en rolig och annorlunda utmaning hos Scrapbutiken, som jag deltar i med denna layout. Utmaningen går ut på att lifta minst fyra alster, ja alltså jag skulle välja att lifta något från minst fyra alster. Hur kul som helst...jag har valt att lifta så här:

Kattiz - vimplarna och utklippt stämpelmotiv
Primas - textremsor och fågel
Papermums - band och utklippt stämpelmotiv
Nick - färg och mask (Jag gick lös rejält med färg! Man kan inte tro att CS var brun från början, eller hur?)

Kommentarer

  1. WOW vilken härlig LO! kram

    SvaraRadera
  2. HA!! HA!!...förstår att du blev fundersam...hoppas att du har en trevlig pysseldag, tänker på er. Kramisar

    SvaraRadera
  3. Så fin din lo blev! Älskar färg och din färgkombo gillar jag starkt. Kul att du gillade utmaningen. Lycka till!

    Fick du reda på varför det stod så? Man blir ju himla nyfiken...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej egentligen inte! Inte mer än att Bostaden inte hyrt ut min parkering igen :)
      Så det var säkert dagens skämt!

      Radera
  4. Vilken layout och roligt minne att se tillbaka på. Gillar att den är färgstark, enkel och detaljrik på en o samma gång.
    Jättefin!

    SvaraRadera
  5. Å vilka härliga färger!!! Kul händelse att scrappa om he he he...
    Roligt att du ville vara med i våran utmaning. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning