Project of the week

Varje helg visar Stämpelkällan ett projekt i bloggen och denna vecka är det påskdekorationer som visas. Jag valde att använda mig av 4 av deras nya påskstämplar och göra hängen till påskriset...Jag stämplade först ett motiv som vanligt och sedan spegelvände jag samma motiv. Efter färgläggningen med pro markers, så limmade jag ihop dem med en bit band emellan för upphängningen.


Jag har gjort ett fotokollage för att visa er en närbild på de söta hängen jag gjort till påskriset...
Vill du veta vilka stämplar jag har använt mig av, så ta en titt HÄR!

Kommentarer

  1. Så fina påskhängen du har gjort!

    SvaraRadera
  2. Åh, så söta de var! Gillar speciellt kaninen på ägget.

    Kram

    SvaraRadera
  3. så gulligt, ja ska oxå göra något att ha i riset till påsk :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning