Nu är det jul igen!

Hejsan!
Jag bloggar hos Nettans idag igen :) Jag har några julkort som jag så gärna vill dela med mig av. Kanske sprida lite inspiration i stugorna runt om i landet. Jag har använt kraft cardstock till kortstomme. Det mönstrade papperet kommer  från Maja Designs, en underbar serie. Just detta finns inte, men Nettan har andra fina julpapper från Maja Design hemma. I brun cardstock har jag stansat ut en stjärncirkel. Dekorerat har jag gjort med delar från en sönderplockad ljusmanchett. Köpte flera sorter på rean förra julen och plockade isär. Liknande klasar fanns att köpa från Magnolia. Stämpelmotivet kommer från Bildmålarna

Mimosa med adventsljus

Pyssla lugnt!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning