Jag ser det snöar...

Jag gästar Scrapbutiken idag och hade lovat mer jul i bloggen, så det är dags för ett till julkort. Det här julkortet är skapat av ett papper från Bildmålarnas tidigare kollektion. Jag har använt både fram och baksidan av Mr Snowman - Frosty Christmas. Papperets kanter har jag chalkat med distress ink weathered wood. Stämpelmotiv är från Bildmålarnas senaste julkollektion och heter Mimosa snöfall. Runt omkring Mimosa har jag också använt weathered wood för att skapa lite mer liv i bilden.


Visst är det härligt med snö som faller...ja åtminstone nysnön. Jag personligen vill inte ha massor av snö. Kom tillbaka senare idag, så får ni mer julinspiration :)

Kommentarer

  1. Very beautiful, love the image and fabulous colours.
    Well done.
    Hugs, Carla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning