Ett till chokladkort

Idag gästar jag Scrapbutiken och när jag ändå var i farten gjorde jag två chokladkort, så nu ska ni få se ytterligare ett julkort med choklad i. Även den här gången har jag använt vit cardstock till kortstommen och papperet Mr Snowman - Frosty Christmas och chalkat dess kanter med distress ink weathered wood. Mimosa jul sitta, kommer från Bildmålarnas nya julkollektionen. Kortet är ihopknutet med vitt sidenband. Den lilla God Jul texten kommer från Bildmålarna och är en av deras nya texter.

På kortets insida har jag använt papparet Christmas Love - Frosty Christmas och även de kanterna är chalkade med weathered wood. Mumsig chokladkaka och plats att skriva en julhälsning finns också.


Sist med inte minst, visar jag kortets baksida där jag har maskat in Mimosa i min personliga stämpel.


Jag önskar jag kunde ber er komma tillbaka för ännu mer julinspiration, men nu är det slut från mig idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning