Mera choklad :)

Igår var jag på pysselträff hos Nettans och det var trevligt. Tack till Ulrika och Annika som var mina bordskamrater och som förgyllde min dag. Jag var riktigt produktiv igår och gjorde hela fem kort och en layout. Det är mer än vad jag brukar göra på en träff. Månadens utmaning hos Pysselhäxorna är att skapa ett valfritt alster med ett budskap, så det fick bli ett chokladkort med lånad text till framsidan :)


Papperna jag använt till kortet var sponsrat till träffen. Inte riktigt min stil, med till det här kortet passade papperet bra. Även insidan har ett budskap, denna är från mina egna gömmor :)


Kommentarer

  1. Yum more nice chocolate card...I really must try this one...love it and thanks for your kind words...will be in touch with you in the next couple of days...have a new candy too.xx

    SvaraRadera
  2. Yummie, yummie.
    A beautiful card with a little present, nice.
    Very well done.
    Hugs,
    Carla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning