Jag gillar...

Tänk så sällan man scrappar om sig själv...så ta nu vara på detta tillfälle som Emelies utmaning, #42, hos 100 % Norr, ger er...nämligen att scrappa om er själva. Jag har valt att göra ett minialbum, i en modell som kallas för flap book.

 Titeln på min flap book är Jag gillar...
Första uppslaget i albumet...
Den högra sidan kan vikas upp till höger...
Som ni ser har jag valt att inte dekorera så mycket...detta beror mestadels på att albumet blir för tjockt och svårt att vika ihop med många och tjocka dekorationer...Det andra uppslaget i albumet ser ut så här...
Även denna högersida går att vika upp...där det döljer sig ett recept på mina favoriter :)

Albumet har även ett tredje och sista uppslag...
Som även den går att vika upp till höger...
Albumets baksida är helt odekorerad...men med så snygga papper behövs inte så mycket dekorationer...
Kom tillbaka imorgon, så får ni en tutorial på hur ni själva kan göra er egen flap book!

Kommentarer

  1. Åh så härlig bok! Helt underbar! Och du har rätt, men så vackra papper behövs inte dekorationer! kram

    SvaraRadera
  2. Vilket fint minialbum du har gjort!

    SvaraRadera
  3. Mycket fiiiiint album..
    Nästan så att man är sugen på att börja dricka kaffe..! Hehe! ;)
    Just skrivit upp ditt härliga recept, får se om man lyckas..! ;D

    SvaraRadera
  4. va fint det är! Och tack för turt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning