Hjärtliga gratulationer

Hejsan!
Under helgen deltog jag i en scrappträff med en rad olika utmaningar. I en av utmaningarna skulle vi använda minst en mask/stencil, minst tre saker i plast, fem ord (inte färre, inte fler), samt två stämplar. I övrigt fick vi tillägga vad vi ville. 
Jag har använt Tim Holtz mask dot fade. Två stämplar, en med stjärnor och en textstämpel med fem ord :) Min dekorationer i plast är en knapp, en utstansad fjäril i OH-plast, samt den turkosa blingdekorationen som sticker upp under blomman. Blommorna är You Dos collection cosyVinröda halvpärlor dekorerar två av blommorna samt fjärilen.

Hjärtliga

Närbilder...

Hjärtliga 2

Att fånga fjärilen i plast på bild var inte det enklaste :)

Hjärtliga 3

För mig var det första gången jag stansade ut i OH-plast, men definitivt inte den sista gången.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning