Magic card

Hejsan!
Idag är det min bloggdag hos Nettans Scrapbooking 4 you och jag ska visa en kortvikning, som heter magic card. Jag gillar den. Den enkel att vika och den är lite speciell. Jag har använt vit cardstock till kortbasen. På kanterna har jag använt Martha Stewarts doily lace punch. En riktig favorit som är gångbar till mycket. De mönstrade papperen kommer från Papirdesign. Motivet jag använt är en mini Mimosa från Bildmålarna.

Magic card med domherrar

När kortet öppnas upp finns en matchande ruta för sin julhälsning.

Magic card med domherrar insida

På kortets baksida har jag maskat in Mimosa i min personliga stämpel.

Magic card med domherrar baksida

Om mottagaren vill ställa upp kortet fungerar det fint :)

Magic card med domherrar uppställt

Det var allt för mig idag! Ha en fin dag :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning