Wedded bliss set

Hos Beccy´s Place är det dags för ett nytt digitalt set och denna gång är det bröllopstema...och som vanligt kan stämplarna köpas som set eller var för sig.


Jag har gjort ett bröllopskort i vitt med en för mig ny kortvikning, nämligen tunnelkort. På kortets framsida har jag använt de otroligt vackra vigselringarna med den graverade text "to have and to hold". Underbart!


Kortets insida är däremot annorlunda...där har jag skrivit ut duvorna i färg direkt på cardstockens baksida.  Under duvorna valde jag texten "united in love, united in life", även denna är utskriven direkt på cardstocken.


En annorlunda kortvikning som var både enkel och rolig att göra. Vill ni se fler inspirationsalster med detta vackra digitala stämpelset? Då ska ni ta en titt i Beccy´s blog.

Kommentarer

  1. A gorgeous card
    Style ​​full made.
    You have a wonderful work made ​​Malin.
    Hugs,
    Carla

    SvaraRadera
  2. Your card is stunning Malin. I will put mine up tomorrow.xxxx

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning