Receptutmaning

Under mars månad har Scrapbutiken haft en receptutmaning. Det finns fortfarande tid att baka efter receptet som du hittar här, utmaningen deadline är idag. Jag snodde ihop ett kort efter receptet...
Jag har sytt en vit söm runt hela kortet med maskinen. Jag har även sytt fast den vita cirkeln inuti den svarta doilien. Mina favoritblommor finns med på kortet, både knoppar och utslagna...jag älskar rosor! De vita fjärilarna har fått en röd blingpärla på sig och de flyger så glatt kring blommor och blad. Jag har använt en textstämpel och inte bara en favoritfärg, utan tre! Rött, svart och vitt...

Kommentarer

  1. Nu när jag ser ditt fina kort vill jag nog ändra mina favoritfärger, ditt kort är jättefint och rosorna blev verkligen pricken över i.
    Roligt att du ville vara med i Scrapbutikens utmaning.

    SvaraRadera
  2. Underbart kort! Så sött!
    Kram Outi

    SvaraRadera
  3. Så fint kort. Fint passat med mönstret på papperet. Gillar spetsen och blommorna blev så bra där du placera dem. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort, både papper och upplägget är riktigt snyggt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning