Alla hjärtans dag

Kila in till 100 % Norr idag och spana in dagens snabbutmaning! Som inspiration till dagens snabbutmaning har jag gjort ett minialbum i hjärtformat...
...tillverkat av gamla vällingförpackningar. Sidorna har jag klätt med Bo Bunnys serie Crush. Jag har använt mig av textstämplar med underbara budskap och som betyder mycket för mig. I albumet kan ni även se biljetter som Miss Cutiepie delar med sig av. Kika in i hennes blogg så hittar ni annat smått och gott som passar en dag som denna. 
 Hjärtat på sidan ovan och nedan har jag stansat ut med Tim Holts die...
Jag älskar dessa underbara Hydrangeas från Petaloo. De finns i flera olika fina färger och jag skulle vilja ha dem allihop. 
Denna tag gjorde jag för ett par veckor sedan på en träff och den tyckte jag passade så bra in i detta album och det kärlekstema det rymmer.
Albumets baksida har jag valt att endast dekorera med stämpeln forever and always från Inkido. Den är så fin!

Nu hoppas vi att ni har fått lite inspiration till att själva sätta er ned och skapa ett hjärtformat alster!
Ha en riktigt trevlig alla hjärtans dag.
Kram på er!

Kommentarer

  1. Jag bara älskar sådana här minialbum som verkligen har en så fin tanke med sig. Jättejätte fint! Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig blogg du har. Hjärtalbumet är verkligen vackert! En annan sak som jag fastnade för hos dig är att du är så duktig på att använda motivstämplar på layouterna.Det har jag försökt att göra någon gång, men jag har aldrig lyckats så bra som du gör. Jag hittade en absolut favorit också och den tänker jag plocka med mig till tråden där jag hittade din blogg ;-)
    Tack för dosen av inspiration!

    SvaraRadera
  3. Fint album! Jag har så svårt att få till det med minialbum, men jag får väl prova igen, för det är lite extra att titta i.. :D

    Jag har sagt det förut- du gör mycket fint! Tack för att du delar med dig av inspirationen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning