Julkul med Phunnyface, deltävling 7-9

Sjunde utmaningen i julkul med Phunnyface är att skapa en julklappstag. Jag har använt mig av både stämpelmotivet Tomtebarn och textstämpeln God jul och gott nytt år...
I åttonde utmaningen gäller det att skapa ett monokromatiskt kort (lite hudfärg är tillåtet). Jag valde att skapa ett kort i bruna nyanser med stämpeln Chibi Bookworm.
Sist men inte minst kommer mitt bidrag till den nionde utmaningen, godis! Jag valde att altra en ask toffifee, med stämpeln Längtan som jag vann vid andra advents lottdragning.

Kommentarer

  1. Vilka fina bidrag! Tack för dem!

    Brunt är min favvofärg... och Chibi Bookworm är ju underbar. Superfint kort!

    SvaraRadera
  2. Fina allihopa:) Hoppas du får en härlig 4:e advent.
    Kramisar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning