Mollys sommartävling, del 4

Mitt fjärde bidrag till sommartävlingen hos Mollys scrapbooking är till utmaningen Odd Molly. Utmaningen innebär att inspireras av en klänning. Jag inspirerades av klänningens färger, samt att den är blommig. Till Molly undulats ära har jag valt ett papper med små kärleksfulla fåglar i bur...dock är de inte lika gula och fina som Molly, men de matchar klänningen :)
Jag har gjort mitt första swing card och om man vrider på kortet så ser baksidan ut så här...jag har dock lämnat den oskriven eftersom jag inte vet till vilket tillfälle kortet ska användas ännu.
Klänningen från Odd Molly ser ut så här:

Kommentarer

  1. Vilket härligt kort!!
    Snyggt du fått till ditt Swing-card. Har inte testat än, men det finns på min "att-göra-lista =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning