Vårscrap i Övergran

Igår var jag på Scrapgalens scrapträff i Övergran. En mycket trevlig träff med "all inclusive". Jag vill tacka Petra för en lyckad träff. Vill även tacka alla trevliga scrappare som satt i samma rum som mig. Igår scrappade jag hela fyra layouter, vilket är riktigt många för att vara mig.

Bilden är på min syster (till höger) och jag när vi var påskkärringar som små. Jag vet inte riktigt hur gammal jag var, men jag gissar att jag är kring fem år.


Jag scrappade även en layout om min sommarbil! Bilen som låste in mig vintertid. Jag kunde kliva in i bilen, stänga dörren och starta bilen. Men helt plötsligt var jag inlåst! I bästa fall kunde jag då kliva ut genom passagerardörren fram. I värsta fall fick jag krångla mig till baksätet och kliva ut genom någon av bakdörrarna. Efter att jag skrapat bilrutorna kunde jag ibland gå in genom framdörren. Men för det mesta var det dörren bak som gällde. Inte nog med detta....bilens ABS-system kraschade tre år i rad p g a att vatten kom in i ABS-systemet. Varje vår började ABS-systemet varna att det var något fel på det....Gissa om irriterande!


Vackra Magnolia, som börjar slå ut sina vackra blommor, våren 2009. Bilden är tagen bredvid Eskilstuna ån och Fors kyrka.


Sist men inte minst kommer en layout från min kusinträff, sommaren 2009. En av kusinerna tyckte vi skulle träffas en dag och umgås kusiner emellan. En mycket trevlig dag tillsammans med alla kusiner, kusinernas respektive, samt alla kusinbarn.


Under träffen höll DT Christel en kurs i tillverkning av en sexkantig presentpåse. En mycket fin presentpåse som inte verkade vara allt för invecklad att vika.

Kommentarer

  1. Vilken underbar blogg du har. Jag hade tänkt göra några kort med nya stämplar men fick liksom bara tomt i huvudet. Så en redig bloggrunda brukar vara lösningen.

    Tack för inspirationen.

    Lisbet

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning