Chokladkort

Hejsan!
Idag är det min bloggdag hos Nettans Scrapbooking 4 you och idag bloggar jag ett chokladkort. Det är bra att ha färdiga kort hemma om man blir bortbjuden och det är lite lyxigt att ge bort ett chokladkort! Det är kul att ta med nåt litet. Jag har använt vit cardstock till stommen och mönstrat papper från Bildmålarna. Stämpelmotivet kommer från Bildmålarnas Alva collection och heter Alva Feeling. Just denna är slut hos Nettan, men hon har några av de andra älvorna hemma. Blombladen har jag stansat ut med Cherry Lynns olive branches. En riktig favorit bland mina bladdies :) Fjärilarna är utstansade med Martha Stewart fjärilspunch

Chokladkort Alva Believe

Även på kortets insida har jag använt mönstrat papper från Bildmålarna. Plats att skriva en hälsning finns. 

Chokladkort Alva Believe insidan

På kortets baksida har jag maskat in Alva Feeling i min personliga stämpel.

Chokladkort Alva Believe baksidan

Det var allt från mig idag! Ha en underbar dag :)

Kommentarer

  1. Åååh va fint :-) Älskar stämpeln om choklad, hihi så sant :-) En sån vikning måste jag testa nån gång! Kram HannaPanna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning