3 veckor

Jag har liftat Hanna/Fnyz layout i månadens utmaning hos En liten butik. När jag först såg den layouten blev jag stormförtjust och tänkte för mig själv att den vill jag lifta. Sen när jag läste att det var precis vad de ville att jag skulle göra...så blev jag eld och lågor :)

Det jag fastnade för i Hannas layout var just alla rutor, så det är dem jag har liftat. Jag föll även för att layouten handlade om ett litet barn, och kom att tänka på de foton som finns på mig då jag bara är tre veckor. Jag gjorde fler rutor än Hanna och ritade ram på det mesta...foton, mönstrade papper och texterna.


Jag har använt Panduros pappersserie Retro...en serie som är helt underbar! De passar liksom mig som är född på 70-talet!

Kommentarer

  1. Så fin den blev med härlig retrokänsla!
    Lycka till i utmaningen // Monica =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning