Mollys sommartävling, del 3

Inatt kunde jag inte sova, utan jag låg och vred och vände mig mest halva natten. Till råga på allt så vaknade jag supertidigt, klockan 5, när jag liksom äntligen somnat!! Då kunde jag minsann inte sova längre. Vid halv sex masade jag mig upp ur sängen, hur trött som helst. Men det positiva med det hela är att jag lyckades åstadkomma en layout innan jag åkte iväg till jobbet :)

Hos Mollys scrapbooking pågår det just nu en sommartävling. Till en av tävlingarna skall ett Mollykit användas, nytt eller gammalt spelar ingen roll. Jag letade reda på ett kit från min tid som prenumerant och valde kitet "Cykeltur" från juni 2011. Det finns även en skiss att inspireras av...
Utöver kitet har jag använt en bit tyg, spets, en chipboard fågel, stickers och en kapsyldekoration.

Kommentarer

  1. Jättefint!!! Men scrappa sååå tidigt på morgonen! Gäsp! Hade jag nog inte klarat av! =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning