Scrap-Perras februariutmaning

Denna månad hos Scrap-Perra gäller utmaningen att scraplifta någon på Scrap-Perras blogg. Superkul utmaning. Jag letade bland blogginläggen som är skrivna under den senaste tiden och hittade ett inlägg som jag riktigt fastnade för. Jag har valt att lifta en av Umenorskans härliga layouter. Jag har valt att lifta henne därför att jag tycker att hon har en skön scrapstil. Hennes sätt att scrappa clean & simple, passar verkligen mig och min stil. Den layout jag har valt att lifta hittar ni HÄR! Vill ni se mer av Umenorskan, så tycker jag att ni ska ta en titt i hennes blogg.

Som ni kan se har jag valt att vrida på hennes layout, 180 grader, för att passa mig och min tanke bättre. I övrigt gillar jag Umenorskans sätt att ta tillvara på små spillbitar.

Kommentarer

  1. Tackar så mycket för att du valde att lifta mig. Snygg layout från London. Var där själv i november, men då hade vi riktigt bra väder, med sol och värme. Hade alltför varma kläder med mig...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning