Lite vinster...

Under december hade jag turen att vinna en del utlottningar. På Pysselhäxornas träff i början av december skrev jag upp mig för en utlottning av en valfri stämpel från Laserfrossa. Det fanns fem underbara stämplar att välja mellan. Jag fastnade för denna ljuvliga ängel.

Mita på Alteasmix hade en rimstugetävling och lottade ut fem härliga julkit.
Cards of Maria hade under december en Adventskalender - alster om dagen. Utav alla som deltagit alla 24 dagarna, lottade de ut en större vinst. Lotten föll på mig och jag fick dessa underbara scrapprylar hemskickade i brevlådan.

Kommentarer

  1. WOW, snacka om tur!! Fast jag ska inte klaga, såg du mina stämplar från VildaStamps? Riktigt snygga!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning