Pysselträff i Skellefteå

Igår var det pysselträff i Skellefteå i samband med Hantverksmässan. En trevlig träff med ett par utmaningar. Jag deltog i tre utmaningar under dagen. Jag började dagen med att skapa ett kort efter en skiss. Stämplarna jag har använt kommer från Vilda Stamps (Sittälva), samt Reprint (textstämpeln).
Därefter skapade jag en layout där det fanns några krav. Följande skulle uppfyllas: 1 cardstock, 2 foton, 3 mönstrade papper, 4 brads, samt 5 blommor. Utöver detta fick endast titel och journaling finnas med på layouten.
Sedan gjorde jag ett kort med det material som fanns med i godispåsen som vi fick när vi kom. Utöver det som fanns i godispåsen fick vi endast tillägga stämpelmotiv. Stämplarna jag har använt kommer från Vilda Stamps (svalorna, stenhögarna), Magnolia (flickan), samt Reprint (textstämpeln).
Med detta kort vann jag första pris och vinsten bestod av 25 cardstocks i valfria färger.

Kommentarer

  1. Tack för kommentaren! :) Va fint du gör! Gillade layouten med formerna på fotona! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Tutorial ramkort

Tutorial origamiklänning